پست وبلاگ

تاثیر معرفی جاذبه‌های گردشگری برای جذب ۲۰ میلیون خارجی

تاثیر معرفی جاذبه‌های گردشگری برای جذب ۲۰ میلیون خارجی

مسئول اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران با تشریح ابعاد مختلف این نمایشگاه بین المللی به تاثیر معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور برای جذب ۲۰ میلیون خارجی براساس سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ پرداخت.

محمدجواد یافتیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه امروزه سرمایه گذاری و تامین مالی در گردشگری پایدار تاثیر بسزایی دارد، گفت: بر این اساس تلاش شده تا زمینه ایجاد تعامل و برقراری ارتباط میان شهرداران و اعضای شورای شهر سراسر کشور با سرمایه گذاران خارجی در استان مازندران فراهم شود.

یافتیان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در برنامه ریزی‌های کلان کشوری، اظهار داشت: بر این اساس می‌توان با برگزاری همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری نسبت به جهت دهی و کمک به رونق بیشتر این عرصه کمک کرد.

مسئول اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران با بیان اینکه هفته جاری (۱۰ الی ۱۱ اسفندماه) استان مازندران میزبان ۲۵۰ عضو شورای شهر، بیش از ۵۰ شهردار و فعالان و دانش آموختگان عرصه گردشگری از سراسر کشور است، اظهار داشت: همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران زمینه ایجاد تعامل و برقراری ارتباط میان این افراد با سرمایه گذاران خارجی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه گردشگری و اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای برگزاری همایش بین المللی در مازندران است، ادامه داد: اقتصاد و بازاریابی گردشگری، گردشگری، اشتغال و توسعه کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و گردشگری پایدار و گردشگری و تولید ناخالص ملی و داخلی از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش است.

یافتیان ضمن اشاره به اینکه امروزه سرمایه گذاری و تامین مالی در گردشگری پایدار تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: بر این اساس ۱۶ نماینده هلدینگ‌‌ها و سرمایه گذاران خارجی در همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری استان مازندران حضور خواهند یافت تا بتوان زمینه تامین مالی در گردشگری پایدار را تسهیل کرد.

مسئول اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران با بیان اینکه بر اساس سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ باید به جذب ۲۰ میلیون گردشگر دست یابیم، افزود: بنابراین معرفی جاذبه‌های گردشگری و تلاش جهت توسعه و ترویج نقاط قوت آنها در این همایش می‌تواند به تحقق این مهم کمک شایانی کند.

یافتیان با اشاره به اینکه در حاشیه این رویداد بین المللی نمایشگاهی با حضور شهرداری‌ها، شرکت‌های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های تامین کننده‌ی خدمات مورد نیاز هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی، مناطق آزاد کشور و غیره برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این امر فرصت مهمی به منظور معرفی تولیدات و خدمات شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۳ پژهشگر در همایش همایش بین المللی گردشگری ایران ثبت نام کردند، افزود: در این بین ۲۵۵ مقاله به دبیرخانه همایش
ارسال شده که از این تعداد ۱۲۰ مقاله پذیرفته و ۳۵ مقاله دیگر در بخش پوستر شرکت داده خواهد شد.

درباره ی اکوتو

اکوتو ، یعنی اقتصاد و گردشگری در خدمت هم ، در کنار هم ، گردشگری صرف برای قشر مرفه جامعه است و اقتصاد صرف ، برای کسانی است که فکر می کنند زندگی فقط پول است ! باید پول درآورد و از زندگی لذت برد ، گردشگری شاید بهترین لذت دنیاست...

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *