پست وبلاگ

جذب گردشگر با غذا و میوه های بومی

جذب گردشگر با غذا و میوه های بومی

به گزارش اکوتو ، اکثر کشورهای دنیا جهت جذب گردشگران از انواع غذاها و میوه های بومی خود استفاده می کنند. خوراکی های هر کشور همچنان بخشی از فرهنگ و جاذبه‌های آن کشور و البته به تناسب اقلیم خاص آن  منطقه است.
طی سال های اخیر، از اوایل پاییز مرکبات به ویژه نارنگی در بازارها، در اختیار دستفروشان و کسبه مشاهده می شود در حالی که معمولا زمان برداشت این محصول اواخر آبان ماه است.

اکثر مردم استانهای شمالی جهت گذران زندگی و کسب درآمد در بازارهای هفتگی مشغول به کار هستند. آنان محصولات بومی خود را برای فروش به بازار می آورند و گاهی نیز از میادین میوه و تره بار اقلام مورد نظر خود را خریداری کرده و در این بازارها به فروش می رسانند.

درباره ی مهدی ذاکری

خواست خدا ، باعث شد قطعه ای از ایران زیبایمان را ببینم و بشناسم ، علاقه ام برای ایران شناسی بیشتر شد تا شاید عمل کرده باشم به گفته خدای مهربانم " سیرو فی الارض..." . از آنجایی که این سیر در آفاق ، هزینه بردار است ، اقتصاد نیز اصل مهمی است که اخبارش را تقدیمتان می کنم.

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *