پست وبلاگ

ارزیابی رضایت مشتریان تمامی صنایع در ISQI

ارزیابی رضایت مشتریان تمامی صنایع در ISQI

به گزارش اکوتو ، سعید تاجیک معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر قسمت اعظم ارزیابی های این مرکز مربوط به صنعت خودرو است که با برنامه ریزی های صورت گرفته این ارزیابی ها در آینده نزدیک به صورت همه جانبه برای سایر صنایع نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرکز تماس ISQI، بزرگترین مرکز افکارسنجی و ارتباط با مشتریان کشور است، افزود: یکی از اهداف اولیه ایجاد این مرکز ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان در تمام صنایع و دستیابی به شاخص رضایت ملی بوده است.

در ادامه این مراسم، بابک اسماعیلیان مدیر تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، با اشاره به گذشت ۵ سال از عمر مرکز تماس، تصریح کرد: این مرکز از سال ۸۹ آغاز به کار کرده است و هم اکنون با ظرفیت ۱۴ هزار تماس در روز به کار خود ادامه می دهد.وی اضافه کرد: برای رشد و پویایی هر بیشتر این مرکز باید به تدوین یک استراتژی واحد برای آن بپردازیم و به فکر همکاری با شرکای خارجی باشیم.

درباره ی مهدی ذاکری

خواست خدا ، باعث شد قطعه ای از ایران زیبایمان را ببینم و بشناسم ، علاقه ام برای ایران شناسی بیشتر شد تا شاید عمل کرده باشم به گفته خدای مهربانم " سیرو فی الارض..." . از آنجایی که این سیر در آفاق ، هزینه بردار است ، اقتصاد نیز اصل مهمی است که اخبارش را تقدیمتان می کنم.

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *