پست وبلاگ

ارتقای ارتباط ایرانسل با مشتریان خود با مرکز چند زبانه

ارتقای ارتباط ایرانسل با مشتریان خود با مرکز چند زبانه

به گزارش اکوتو ، اپراتور دوم تلفن همراه کشور امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مسلط به زبان‌های مختلف را فراهم آورده است.مشترکان ایرانسل در هر یک از شهرهای ایران، از این پس هنگام تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان، به صورت خودکار به کارشناسان همزبان خود مرتبط خواهند شد و به انتخاب خود می‌توانند با زبان محلی از خدمات بزرگترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور استفاده کنند.این راهکار به صورت هوشمند و بر مبنای استان محل استقرار مشترکان تماس گیرنده با مرکز ارتباطات با مشتریان ایرانسل طراحی و اجرا شده است.

در مرحله نخست این طرح، مشترکان آذری‌زبان در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان پس از تماس با شماره ۷۰۰، به صورت خودکار به مرکز ارتباط با مشتریان منطقه‌ای این اپراتور در تبریز هدایت می‌شوند و کارشناسان آذری‌زبان حاضر در این مرکز، به درخواست‌ها و مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.در مراحل بعدی، این طرح در سایر مراکز ارتباط با مشتریان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

درباره ی مهدی ذاکری

خواست خدا ، باعث شد قطعه ای از ایران زیبایمان را ببینم و بشناسم ، علاقه ام برای ایران شناسی بیشتر شد تا شاید عمل کرده باشم به گفته خدای مهربانم " سیرو فی الارض..." . از آنجایی که این سیر در آفاق ، هزینه بردار است ، اقتصاد نیز اصل مهمی است که اخبارش را تقدیمتان می کنم.

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *