پست وبلاگ

معاونت گردشگری از کمپینگ‌های بحران برای ارزان‌سازی سفر استفاده کند

معاونت گردشگری از کمپینگ‌های بحران برای ارزان‌سازی سفر استفاده کند

اردشیر اروجی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه سازمان گردشگری به جای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، حمایت و ارزشیابی، از طریق شرکت توسعه گردشگری و کانون اتومبیل‌رانی در اجرا دخالت می‌کند اظهار داشت: این در حالی است که باید آنها را واگذار کند و بیشتر کارهای حاکمیتی و راهبردی و مدیریتی را دنبال کند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست در هنگام سفرهای مردم به فرهنگ‌سازی نیاز داریم که سال‌ها نتایج آن طول می‌کشد تصریح کرد: تجهیز کمپین‌ها در کوتاه‌مدت می‌تواند برای ارزان‌سازی سفر مناسب باشد؛ چرا که این کمپینگ‌ها برای بحران و زلزله ایجاد شده است ولی اکنون رها و متروکه شده است.

مدیرکل سابق دفتر آمار و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه این کمپینگ‌ها را باید سازمان گردشگری با مقامات محلی برای همچنین مواقعی که پیک سفر داریم آماده کنند اضافه کرد: البته می‌توانند آنها را با کمی کمک‌های مالی که خودشان هم بتوانند در حدی که هزینه‌های‌شان را تامین کنند حمایت کنند.

اروجی با بیان اینکه کمپینگ‌ها در اطراف شهرها بسیار مفید است به خصوص برای ایران که زلزه‌خیز هم هست بسیار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و می‌تواند کاربردهای چندگانه داشته باشد خاطرنشان کرد: در داخل شهر باید هتل‌های ۳ و ۴ ستاره را برنامه‌ریزی و احداث کرد تا بتوانند افراد زیادی از این هتل‌ها در قیمت‌های متفاوت استفاده کنند.

درباره ی اکوتو

اکوتو ، یعنی اقتصاد و گردشگری در خدمت هم ، در کنار هم ، گردشگری صرف برای قشر مرفه جامعه است و اقتصاد صرف ، برای کسانی است که فکر می کنند زندگی فقط پول است ! باید پول درآورد و از زندگی لذت برد ، گردشگری شاید بهترین لذت دنیاست...

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *