پست وبلاگ

۱۵ روش ساده که می تواند شما را در محل کارتان شاد نگه دارد

۱۵ روش ساده که می تواند شما را در محل کارتان شاد نگه دارد

اختصاصی اکوتو – کلید دستیابی  به شادی در محل کارتان مسئله چندان بزرگی نیست . همه ی این ها در جزئیات است .

چیزهای کوچکی در اطراف شما وجود دارد که باعث می شود شما بتوانید در محل کارتان خوشحال باشید .

مطمئن باشید انجام این ۱۵ روش ساده می تواند روز شما را درخشان کند.

1.BEautifyYourWorkspace

شما منزلتان را تزئین می کنید ، چرا میز کار خود را تزئین نمی کنید ؟ دفتر یا میز کار خود را به مکانی دلپذیر تبدیل کنید . با قراردادن چند خودکار تزئینی زیبا ، چند قاب عکس یا یک کاکتوس کوچک می توانید این کار را به سادگی انجام دهید .


2.take-a-walk

کمی هوای تازه و افزایش جریان خون در مغز با یک پیاده روی سریع در طول روز کاری می تواند میسر شود . اگر زمان زیادی ندارید ، ده دقیقه این کار را انجام دهید .


3.StayHydrated

کلینیک مایو توصیه کرده است روزانه بین ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کنید . اگر ساده ترین کار ممکن یعنی خوردن آب خستگی را از بدن می گیرد ، پس سعی کنید مواد غذایی هیدراته و آب دار بخورید .


4.Compliments

بله ، روحیه دادن احساس خوبی دارد . اما این روحیه به شما اجازه خواهد داد تا انرژی مثبت دریافت کنید . در زندگی خود احساس بهتری داشته باشید.  مهم تر از آن ، ممکن است روز کس دیگری را بسازید .


 

5.Plants

وجود داشتن گیاه در پیرامون شما ، موجب ایجاد محیطی سالم می شود که می تواند به شما انرژی دهد . آسان ترین گزینه داشتن یک کاکتوس کوچک است . برای سودمندی بیشتر ، می توانید گیاه آلوئه ورا را اضافه کنید که می تواند برای تسکین آفتاب سوختگی هم مورد استفاده قرار گیرد .


6.Pep-Talk

شاید فکر کنید اینکه با خودتان در آینه صحبت کنید احمقانه است اما در واقع این مسئله می تواند به بهبود روند کاری شما کمک کند. انجمن روانشناسی بریتانیا گزارش داده است پرداختن به خود به عنوان دوم شخص ” شما ” می تواند در تقویت شادی موثر باشد. چرا ؟ چون ممکن است به بازگشت به خاطرات مثبت دوران کودکی کمک کند .


7.Realdishes

لیوان و بشقاب واقعی می تواند میزان زباله های کاغذی و پلاستیکی را کاهش دهد. هم چنین  می تواند فضای اداری شما را راحت تر و آسوده تر کند .


8.PugPhotos

به هر عکسی که باعث می شود شما بخندید نگاه کنید . خنده تنها تقویت خلق و خوی یک شخص نیست بلکه می تواند به تحریک قلب ها ، ریه ها  و عضلات کمک کند و هم چنین میزان اندورفین آزاد شده توسط مغز را افزایش دهد .


9.swivel-chair

صرفا جهت تفریح …


 

10.HelpSomeoneOut

طی گزارش قسمت بهداشت دانشگاه هاروارد ، حرکات داوطلبانه برای هر دو سلامت جسم و روح مفید است . کمک به دیگران باعث می شود شما احساس کنید مفید تر هستید که این مسئله از نظر روان شناسی باعث می شود فشار خون پایین آید و احساس آرامش در شما تقویت شود .


11.EssentialOils

اسانس ها تنها بوی خوب نمی دهند . هر اسانس عملکرد منحصر به فردی دارد . بو های مختلف می تواند تاثیرات متفاوت داشته باشد . مثلا می توانید برای هضم غذا ( نعنا ) ، برای تسکین اعصاب ( بابونه ، اسطوخودوس ) و … استفاده کنید. داشتن یک بسته کوچک از هر کدام در کشوی میزتان می تواند به شما کمک کند .


12.pep-talks

زمانی که صبح وارد محل کارتان می شوید ، لیستی کوچک از دو یا سه وظیفه مهمتان در طول روز تهیه کنید . تقسیم هر هفته به پروژه های کوچک به نظر می رسد از دلهره کمتری برخوردار باشد .


13.snack-at-desk (1)

آوردن یک بسته میان وعده لذیذ از خانه مثل سیب زمینی سرخ کرده یا کره بادام ، انار دانه شده یا کتلت خانگی باعث می شود شما یک غذای واقعی بخورید و از شر فست فود های محلی خلاص شوید . هم چنین از نظر اقتصادی به شما کمک خواهد کرد .


14.Break

پس از مطالعه شبانه ، صبح در محل کارتان چقدر به آن مطالعه فکر می کنید ؟ در اصل آن ها در محل کارتان اعمال می شود. اگر احساس می کنید تمرکز ندارید یا بی نظم شده اید ، احتمالا به زمانی برای استراحت احتیاج دارید . پس از استراحت اطلاعات بهتر در ذهن شما می مانند .


15.WorkSomewhereElse

اگر بهترین تلاشتان را می کنید اما در محل کارتان خوشحال نیستید ، ممکن است زمان آن رسیده که به دنبال کار جدیدی بگردید . قسمت سختش قدم اول است . اما چه کسی می داند ؟ شاید تغییر کار باعث شود خلق و خوی واقعی شما به دست بیاید .

درباره ی قاضی نوری

حسین قاضی نوری دانشجوی کارشناسی شبکه های کامپیوتر است. بسیار علاقه مند به هنر می باشد. وی عاشق طراحی، عکاسی و نقاشی است و در گروه های حرفه ای سابقه فعالیت دارد.

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *